MIJN KUNSTWERK

Nee dat gaat helaas niet. Je krijgt binnen 48 uur na bestellen een voorbeeld van jouw kunstwerk en daar mogen nog kosteloos wijzigingen aan verricht worden.

Je mag ongelimiteerd wijzigingen aanvragen totdat je 100% tevreden bent!

Dat kan altijd. Stuur een mailtje met je ordernummer naar service@lavistique.nl.

Elk dier waar een foto van gemaakt kan worden kan op een van onze portretten!

Check eerst of deze niet in de spambox terecht is gekomen. Is dit niet het geval? Mail dan naar service@lavistique.nl.

Als je in de notitie vermeld welke kleur achtergond je wilt houden wij daar rekening mee! Of stel jouw kunstwerk hier helemaal zelf samen

Stuur zo snel mogelijk een mail met een foto en ordernummer naar service@lavistique.nl en dan zullen we een nieuw exemplaar opsturen.

VERZENDING

Verzekerde verzending: €6.95.

Wil je jouw kunstwerk sneller ontvangen bieden we ook een versnelde service aan. Dit kost €9.95.

We bieden gratis verzending aan vanaf €120,-

Levertijden variëren per locatie. Aangezien wij wereldwijd leveren hebben we het makkelijk gemaakt door de levertijd op de productpagina te plaatsen. Dit vindt je onder het kopje "Verzending". Dit ligt tussen de 2-13 dagen vanaf het moment van bestellen.

Ja alle bestellingen versturen wij met een Track&Trace code. Deze, en alle verzend updates, ontvang je via de mail.

Geen zorgen! Ons service team kan je updates geven over jouw bezorging. Mail naar service@lavistique.nl.

ANNULEREN EN RETOUR

Annuleren kan altijd. Wel verschilt de procedure aan de hand van de status van jouw bestelling:


Nog geen voorbeeld ontvangen?

Dan is annuleren kosteloos. Zorg wel dat je dit zo snel mogelijk laat weten.


Al wel een voorbeeld ontvangen?

Dan kost het €15,- (per bewerkt figuur) aan artiest kosten die wij hebben moeten maken.

Het blijft een kwestie van smaak natuurlijk, maar wij zullen er alles aan doen om je 100% tevreden te krijgen! 


Toch echt niet tevreden? Dat kan gebeuren. Lees het antwoord van de vraag hierboven wat dan de procedure is.

Dat is vervelend! Stuur zo snel mogelijk een mail naar service@lavistique.nl en dan zullen we z.s.m. jouw correcte kunstwerk opsturen. Wat je wel hebt ontvangen mag je weg gooien of bewaren.

KLANTENSERVICE

Van maandag tot en met vrijdag proberen we altijd dezelfde dag nog te reageren. Als dat niet het geval is, reageren wij de dag er na.

Wij hebben geen klantenservice telefoonnummer. We hebben een live chat waar wij iedere werkdag tot 17:00 bereikbaar op zijn.

Stuur dan een mail naar service@lavistique.nl of stuur ons een live chat.